BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 14 October 2011

CAKAP 1MALAYSIA


SHAH ALAM - Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) memecat 94 Penolong Pendaftar Pemilih, manakala 163 lagi, diberikan amaran kerana cuai dan tidak teliti secara berulang kali dalam urusan mendaftar pemilih sehingga Ogos 2011.

MELAKA - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mahu Malaysia dan Indonesia mencari dalang yang cuba merosakkan hubungan antara kedua-dua negara.
Terkini
Sinar TV

Nasional

KUALA LUMPUR - Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) menafikan dakwaan Pemuda Pas bahawa pihaknya terlibat dalam isu enam buah bas yang membawa warga asing dari Johor untuk proses pemberian MyKad di sebuah resort berhampiran Putrajaya, Rabu lalu.
Mahkamah & Jenayah

KUALA LUMPUR – Orang ramai diingatkan supaya berhati-hati dengan sindiket penipuan melibatkan bomoh, mendakwa kononnya mampu menyembuhkan penyakit.
Global

KUWAIT CITY - Jabbar adalah remaja dari Arab Saudi dikurniakan kekuatan luar biasa. Jami, si genius dari Eropah mempunyai kepakaran untuk mencipta alat serta senjata dan Sami pula dianugerahi deria pendengaran yang melangkaui kebolehan manusia biasa.
Sukan

PENYERANG Chelsea, Daniel Sturridge berkata, dirinya hanya memberi tumpuan terhadap saingan liga domestik, berbanding memikirkan beraksi untuk pasu-kan kebangsaan England.
Hiburan

Wajah dua figura ini, mungkin asing di mata peminat industri tanah air. Namun tidak keterlaluan mengatakan, dua anak muda ini adalah antara bintang mula menyinar dan sedang mencipta nama di persada seni.


0 comments: